Досягнення українських латифундистів у 2019 році

 фото 1 LNZ Group

2019 рік був нелегким для української аграрної галузі. Однак разом із випробуваннями у ключових гравців ринку за цей рік було чимало визначних досягнень, що свідчить про активний розвиток української агросфери.

Компанія LNZ Group у минулому році збільшила свій земельний банк на 10 тис. га (до 80 тис. га). Адже у 2019 році холдинг отримав дозвіл на купівлю двох агропідприємств у Черкаській області й одного а Сумській і завершив купівлю компанії “Шпола-Агро Індустрі”. “У тих регіонах, де ми вже є, плануємо рости й далі, але не бездумно, не будь-якою ціною, а поступово й осмислено. В цілому робити якісь різкі рухи щодо землі в інших регіонах поки не плануємо”, — зазначає Дмитро Кравченко, голова наглядової ради LNZ Group.

Поруч із розширенням земельного банку компанія вдосконалювала дистриб’юцію, інфраструктуру й логістику. Зокрема, у 2019 році була втілена в життя нова схема роботи з фермерами — відстрочка фіксації ціни при закупівлі агропродукції. Якщо на момент фіксації ціна виросла, то фермерам доплачують добривами або ЗЗР. Дмитро Кравченко підкреслює, що завдяки цьому LNZ Group вигідно відрізняється на тлі конкурентів.

У сегменті логістики компанія планує збільшити залізничний парк вагонів для перевезення зерна зі 108-ми вагонів до 216-ти. А в секторі інфраструктури LNZ Group також нарощує потужність: планується побудова елеватора на 100 тис. тонн у Черкаській області.

Також за 2019 рік LNZ Group запустила 20 нових проектів. Весною була створена власна сервісна служба з обслуговування сільгосптехніки. У кінці квітня компанія отримала ліцензію на продаж природного газа для агрокомпаній. Згодом, у травні, на український ринок вийшов ще один бренд насіння гібридів кукурудзи північноамериканської генетики UNIVERSEED. Восени був запущений ще один бренд — LEGEND.

А влітку LNZ Group вивела в український агровсесвіт сучасний інтернет-магазин LNZ web, де можна легко та зручно придбати насіння, ЗЗР та добрива. У ньому зокрема представлена продукція брендів DEFENDA, UNIVERSEED та private label компанії LEGEND.

Перейти на онлайн-торгівлю неможливо за 2-3 секунди, але ми бачимо, що індустрія омолоджується,і з кожним днем кількість клієнтів буде збільшуватися”, — зауважує Віктор Кравченко.

Partners LNZ Group

  • LNZ Web
  • Tevitta
  • DEFENDA
  • UNIVERSEED
  • BASF
  • Limagrain
  • SesVanderhave
  • Syngenta