Що задумали організатори новітнього агрохабу від LNZ Group і чим він принципово відрізнятиметься від минулорічного? Ексклюзивною інформацією з AgroPortal.ua діляться керівник відділу Агротехнологій LNZ Group Василь Кифорук та директор з маркетингу компанії Юлія Каменєва.

Хаби перетворять на постійнодіючі навчальні бази

Минулого року AgroPortal.ua збирав враження перших відвідувачів оригінального формату LNZ Hub. Вони наголошували на індивідуальності підходу буквально до кожного учасника події.

За місяць роботи LNZ Hub відвідали майже 300 фермерів із різних регіонів країни.

Учасники навіть могли змінити маршрути під власні інтереси.

Дивувалися глибині наукових досліджень на експериментальних ділянках, а також відкритості LNZ Group, яка не приховувала жодного нюанса у своїх виробничих процесах.

Джерело фото: AgroPortal.ua
«Привідкрию основну цьогорічну таємницю, — інтригує керівник відділу Агротехнологій LNZ Group Василь Кифорук. — Ми не зупиняємось лише на простих показах продуктів. А плануємо зробити на базі наших оглядових центрів справжні навчальні бази для клієнтів і друзів.

Тут разом будемо вивчати, як саме працюють продукти. Як вони себе можуть повести, коли порушені рекомендації, норми застосування. Як оптимальніше працювати з ними у різних умовах. Що треба робити, а чого краще уникати. Подаємо комплексні технологічні схеми.

Створюємо полігони, де практики не тільки все бачать на власні очі, але й можуть постійно знайти відповіді на запитання, які часом самі собі не ставлять».





Джерело фото: LNZ GroupЗаписуйтесь в індивідуальні групи!

Для участі у форматі LNZ Hub спеціально збираються групи з різних регіонів. Василь Кифорук наголошує, що для кожної формується окрема програма під конкретні запити всіх, хто хоче роздивитися різні об’єкти: дослідні ділянки, виробничі поля, завод. Усе попередньо спільно узгоджується.

У кожного є вибір. І можна буде спокійно, без поспіху поставити запитання не тільки провідним спеціалістам LNZ Group, технологічному відділу, але й виробничникам, які безпосередньо працюють у полі.

За цими параметрами формат LNZ Hub суттєво відрізняється від традиційних Днів поля.

Цікаво, що кожен учасник отримає запрошення у вигляді авіаквитка. І з ним подорожуватиме всією тематичною територією LNZ Hub.

Фермери можуть обрати будь-який день для роботи в рамках LNZ Hub упродовж цілого місяця: з 19 серпня по 20 вересня.

Директор з маркетингу Юлія Каменєва запевняє, що структура LNZ Hub налагоджена, як годинник: «Ми почали підготовку ще з ранньої зими, коли вивчили потреби фермерів. Їхні реальні запити лягають в основу схеми наших випробувань. Навесні вже визначаємось із маршрутами, спікерами. Концепція LNZ Hub-2019 вже була готова на початок літа. Чекаємо на колег!»

Джерело фото: LNZ Group
Увага на власні бренди

Головною фішкою LNZ Hub-2019 менеджери компанії називають особливу концентрацію на власних брендах групи. Закликають спільно оцінити ефективність засобів захисту рослин DEFENDA та на власні очі роздивитися гібриди північноамериканської генетики UNIVERSEED.

«Минулого року багато йшлося про продукти мультинаціональних компаній, з якими ми працюємо. Звісно, і на нинішньому LNZ Hub покажемо дистрибуторський асортимент. За окремими запитами, персональними програмами демонструємо все на потребу клієнтів.

Але основна увага все-таки буде саме на наших двох власних брендах — DEFENDA та UNIVERSEED, — анонсує Василь Кифорук. — Як виглядають і працюють наші продукти, які задачі ми перед ними ставимо, на яких особливостях наголошуємо.

Наша мета — порівняти нові гібриди з тими, що вже є у портфоліо. Зрозуміти, наскільки вони перспективні для України.

І собі, і партнерам даємо головний посил: ми досліджуємо, вчимося і пояснюємо вам отримані результати. Хочемо, щоби фермери завдяки нашим розробкам отримували гарний прибуток. Тоді наша співпраця буде перспективною».

Керівник відділу Агротехнологій також уточнює, що бренди LNZ цьогоріч не «зашиті» під певні сфокусовані продукти, наприклад, під кукурудзу. Засоби захисту від DEFENDA працюють і на інші культури.

Буде продемонстровано зернову кукурудзу від UNIVERSEED, а також вперше — силосні гібриди цього бренду. Так само дебютно показуватиметься поле соняшнику та технології захисту на ньому.

Юлія Каменєва додає, що учасники LNZ Hub познайомляться із новими напрямками розвитку бізнесу в компанії. Це LNZ Energo, LNZ Web, LNZ Trade.

«Уперше спробуємо організувати так звані міні-хаби — зустрічі з нашими агротехнологічними експертами у різних областях України, де різні ґрунтово-кліматичні умови, — пояснює директор з маркетингу. — Ми підготували 7 локацій у Вінницькій, Одеській, Запорізькій, Миколаївській, Тернопільській, Житомирській та Сумській областях. Ви побачите кукурудзу, соняшник, пшеницю, горох, ячмінь, сою, технології їхнього захисту.

Зустрінемося з нашими клієнтами 21 серпня у Дніпропетровській та 23 серпня у Чернігівській/Київській областях на силосному воркшопі, де практичні заняття проведе канадський експерт».

Джерело фото: LNZ Group

Гостем може стати кожен!

Відвідати інноваційні формати від LNZ Group може кожен охочий. Участь у подіях безкоштовна. Господарі ще й обіцяють смачно пригостити :)

Юлія Каменєва розповідає, що нещодавно екскурсію на LNZ Hub навіть організовували для школярів місцевих шкіл. Кажуть, так готують зміну сучасних агрономів!

Реєстрація на участь у програмах для аграріїв-практиків, фермерів триває. Система дуже гнучка. Приєднатися до груп можна в будь-який час, навіть за тиждень до закінчення роботи LNZ Hub.

Варто лише зареєструватися, наприклад, онлайн на сторінці LNZ Group у мережі Фейсбук або на ресурсах медіа-партнерів компанії чи звернутися до представників LNZ Group в регіонах.

Бажаєте отримати запрошення? Просто бронюйте авіаквиток на LNZ Hub!

ЗАРЕЄСТРУВАТИСЬ МОЖНА ТУТ


Джерело: AgroPortal.ua