Фермери зможуть купувати МТР відомих брендів онлайн за гуртовими цінами

Компанія LNZ Group створить перший в Україні аграрний інтернет-магазин LNZ web від офіційного дистриб'ютора «LNZ-MARKET».

«Світ не стоїть на місці і все, рано чи пізно, перейде в онлайн. Світовий досвід показує, що такі платформи як Amazon, Alibaba (Aliexpress), чи наші Rozetka, АЛЛО, стрімко розвиваються і користуються великою популярністю. Люди хочуть просто, зручно і швидко замовляти і ці переваги має інтернет торгівля», — зазначив керівник напрямку UNIVERSEED в Україні, керівник платформи LNZ Web компанії «LNZ Group» Віктор Кравченко.

Фермери зможуть купувати МТР відомих брендів онлайн за гуртовими цінами фото 1 LNZ GroupМета створення такої платформи — надати можливість середнім і малим фермерам отримати продукцію міжнародно визнаних брендів за такою ж ціною, як і для великих агропідприємств без посередників.
«LNZ Web — це перший офіційний агродистриб’ютор в Україні, який доступний повністю онлайн. Справедливі ціни оригінальної продукції, офіційні та оригінальні товари, про оригінальність яких свідчать сертифікати агрономічні поради та супровід», — повідомив проект-менджер LNZ Web Микола Мандра.

Наше завдання полягає не тільки в тому, щоб просто продати потрібний товар, але і в тому, щоб інформувати покупця, та робити його освіченішим. Для цього ми маємо відділ агропідтримки, який будь-коли готовий допомогти вирішити питання фермера в чаті чи телефоном. Також, відділ готує корисні статті з агрономічними порадами та відео.

На сайті доступні схеми захисту для різних рослин. Детальний агрономічний погодинний прогноз погоди на 7 днів, з рекомендаціями по часу посіву та обприскування.

«Ми хочемо дістатись до малих фермерів, з сумарною площею угідь 10 га, до котрих, з різних причин, не доїжджають наші менеджери, і таким чином збільшити свою присутність та покриття ринку. Клієнт може до нас звернутись в найзручніший для нього спосіб: через дзвінок в колл-центр, чат, зворотній зв’язок на сайті, соціальні мережі, телеграм, вайбер. І ми не збираємось зупинятись на цьому, якщо наші клієнти будуть потребувати додаткових каналів комунікації, ми їх обов'язково будемо використовувати», — підкреслив Микола Мандра.

В другій половині 2019 р. інтернет-магазин буде запущено в промислову експлуатацію і до кінця року він має стати одним з перших онлайн-дистрибюторів для середніх і малих фермерів України.

А у 2020 р. інтернет-магазин розшириться до розмірів торгової платформи, на зразок prom.ua чи rozetka.ua. В цілях торгівлі широким асортиментом товарів для фермерів, такими як: техніка, запчастини, обладнання для складів та елеваторів тощо. Тому LNZ web відкритий до пропозицій по співпраці.

«В планах стати одним із перших агрономічних інтернет- магазинів. Це є однією із перших цілей і перший етап. Ми тільки запустили платформу і плануємо додавати нові функції, на кшталт агрокалькулятора, який допоможе фермеру розрахувати прибуток, новини від різних ресурсів, безкоштовний мобільний додаток для зручного управління полями та господарствами, який буде доступний будь-якому користувачу незалежно від того, є він клієнтом LNZ web чи ні», — додав Віктор Кравченко.

За його словами, створення нашого ресурсу є важливим кроком для підвищення рівня освіченості фермерів, доступності якісної продукції розвитку агрономічного ринку країни в цілому.

Рано чи пізно Україна прийде до диверсифікованого спілкування з клієнтами:

  • купівля виключно онлайн;
  • онлайн виклик агронома консультанта;
  • виключно живе спілкування.

А LNZ web допоможе зробити цей перехід максимально зручним і зрозумілим.

Джерело:kurkul.com

Партнери LNZ Group

  • LNZ Web
  • Tevitta
  • DEFENDA
  • UNIVERSEED
  • BASF
  • Limagrain
  • SesVanderhave
  • Syngenta