"При покупці газу фактор балансування важливіше ціни", — Роман Кравець

ЗАТ «Лебединський насіннєвий завод» за три місяці після отримання ліцензії на постачання природного газу реалізував близько 45 млн кубометрів природного газу. Про це Elevatorist.com повідомив керівник енергетичного напрямку LNZ Роман Кравець.

«Обсяг нашої реалізації газу на тлі загального споживання України, яке складає близько 30 млрд кубометрів, невеликі цифри. Однак я вважаю, що це непоганий результат для старту. Всі наші клієнти закупили влітку газ на сезон, користуючись моментом історично низьких цін на природний газ», ділиться Роман Кравець.

 фото 1 LNZ Group

У ТОП-5 клієнтів LNZ ENERGO увійшли: «Грано» —100%, «УкрАгрХолдінг» — 100%, ІМК — 100%, «Сігнет» — 80% і «Кернел» — 35%.

Роман Кравець вважає: всі, хто купив газ заздалегідь, прийняли правильне рішення, тому що восени прогнозується підвищення цін і існують девальваційні ризики.

Більшу частину проданого газу компанія буде завозити на елеватори. Керівник зазначив, що при роботі з зерносховищами існує ряд нюансів. Найістотніший — велике розходження плану і факту споживання. Елеватори намагаються точно визначати свої обсяги споживання, однак тут дуже мало залежить від бажання, а більше від погодних умов, які визначають розміри добового споживання газу зерносховищ.

«Ми є компанією, що має власні елеватори. Ми це прекрасно розуміємо і налаштовуємо роботу балансуючого офісу. Зі свого боку хочу порадити дуже ретельно вибирати постачальників. Зараз фактор балансування стає важливішим за фактор ціни. Сезон споживання елеваторів починається восени. Упевнений, багато постачальників не будуть поглиблюватися в нюанси балансування, а будуть просто передавати витрати постачальнику. Згідно чинної нормативної бази, це можна робити, навіть якщо такі пункти не прописані в договорі»,каже керівник.

LNZ ENERGO в цьому плані дотримується абсолютно протилежної політики і бере на себе всі ризики додаткових втрат, пов'язаних з добовим балансуванням.

«У нашій практиці не було жодного випадку, коли план збігався з фактом. Команда LNZ балансує клієнтів, використовуючи всі можливі механізми. Жоден наш клієнт не поніс додаткових витрат через зазначені вище розбіжності. Єдине на чому ми наполягаємо і обов'язково прописуємо в договорахце своєчасний зворотний зв'язок. Головне завдання наших клієнтіввчасно інформувати нас про зміни», пояснює Роман Кравець.

Компанія очікує, що з настанням осені в неї значно збільшаться обсяги реалізації газу для елеваторів, а також для тих клієнтів, які використовують газ рівномірно цілий рік. Цьому сприятимуть також нові інструменти.

«З початку літа компанія LNZ запустила амбіційний проект по дистриб’юції мінеральних добрив. Найближчим часом ми прийдемо до наших клієнтів з комплексними пакетними пропозиціями щодо всіх наших продуктів», ділиться планами Роман Кравець.

За його словами, вже зараз є угоди, який включають в себе природний газ, мінеральні добрива, ЗЗР та насіння. У таких випадках компанії значно оптимізують свої витрати.

Інна Воробйова, Elevatorist.com

Partners LNZ Group

  • LNZ Web
  • Tevitta
  • DEFENDA
  • UNIVERSEED
  • BASF
  • Limagrain
  • SesVanderhave
  • Syngenta