Кількість нових розробок агрохімічних компаній значно зменшилася

 фото 1 LNZ GroupВелика частина бізнесу компанії Nutrichem — близько 80% — спрямована на експорт. Nutrichem увійшла до ТОП-10 компаній із захисту рослин у всьому світі.

Про це розповіла Еллен Ю, операційний директор компанії Nutrichem, що виробляє препарати для найбільших транснаціональних компаній, зокрема й для українського бренду DEFENDA від компанії LNZ Group.

«Наші продукти обов'язково повинні відповідати вимогам і нормам кожної країни-імпортера, тобто відповідати стандартам реєстрації. Для Nutrichem дуже важливим моментом є постійна якість продукції та її відповідність стандартам і в цілому виробничим стандартам Китаю», — зазначає Еллен Ю.

За її словами, продукти проходять 2 етапи перевірки. Перший відбувається на заводі завдяки внутрішній системі для перевірки якості самої сировини, яку надає постачальник, відповідно до технічних даних. Уже запатентовані препарати також проходять фізичні і хімічні випробування, а потім випадкову, вибіркову перевірку в штаб-квартирі.

Розповідаючи про партнерські відносини в Україні Еллен Ю зазначила, що з осені минулого року компанія Nutrichem постачає продукти для українського бренду генеричних засобів захисту рослин — DEFENDA від компанії LNZ Group. За рік портфель продукції DEFENDA збільшився до 59 препаратів, і найвідомішими з лінійки гербіцидів є Сумар, Напалм, Аксакал, фунгіциди — Абсолют, Меценат і інсектициди — Бомбардир.

Як розповіла представник компанії, щоб розробити 1 молекулу, витрачається майже 10 років і близько $300 млн.

«Це велика інвестиція в проведення наукових досліджень і розробку (R&D). Зараз складна задача — знайти нові молекули. Якщо ви подивитеся на дані останніх 5 років, у порівнянні з показниками 10-річної давності кількість нових розробок значно менша. Оскільки ви витрачаєте більше грошей, це займає більше часу, ускладнюється реєстрація, підвищуються стандарти», — зазначає Еллен Ю.

За її словами, є дві групи транснаціональних компаній. Перша — це ТОП 5-6 компаній, які управляють наукою, вони будуть продовжувати розробляти нові рішення для ринку, тому що для вирішення проблем з продуктами харчування потрібно мати нові технології. У свою чергу компаніям, які виробляють генеричні товари, необхідно мати якісну продукцію. ЗЗР же повинні сприяти отриманню кращого врожаю. Але при цьому необхідно, щоб продовольчі товари були корисними для здоров'я і з низьким рівнем залишків препаратів.

«Я думаю, що аграрії в кінцевому підсумку стануть агрономами. Вони будуть прораховувати, у скільки їм обходиться 1 га: вартість насіння, добрив і ЗЗР, скільки вони зможуть отримати на виході. Після всіх розрахунків вони порівняють, яке з рішень буде кращим і найбільш вигідним. Вони почнуть оцінювати свій підхід до вибору тих чи інших препаратів, виходячи з прибутку, який можуть отримати в подальшому», — прогнозує Еллен Ю.



AgroPortal.ua за матеріалами LNZ Group

Partners LNZ Group

  • LNZ Web
  • Tevitta
  • DEFENDA
  • UNIVERSEED
  • BASF
  • Limagrain
  • SesVanderhave
  • Syngenta