Вчасне сервісне обслуговування — це запорука успіху

Джерело: Traktorist.ua

Вчасне та якісне сервісне обслуговування — це запорука успішного агросезону. Під час посівної, наприклад, важлива кожна година. І якщо техніка виходить із ладу, то єдиним порятунком стає оперативний ремонт. У LNZ Group про це знають, саме тому створили власну сервісну службу. Більше про неї розповідає головний інженер компанії Іван Левченко.

Іван Левченко, головний інженер компанії LNZ Group

Іван Левченко, головний інженер компанії LNZ Group

Власна сервісна служба займатиметься обслуговуванням і ремонтом техніки холдингу. З якою метою це робиться? Передусім це терміни виконання ремонтних робіт. Коли трактори стоять на подвір’ї, то вони не ламаються. Та коли вони в полі, трапляються різні поломки. Часто компанії, які надають ці послуги, не можуть швидко відреагувати на наш запит.

Поки ми плануємо обслуговувати не всі бренди, скажімо, спершу візьмемо бренд New Holland, Vermande, Fendt та інші, а з часом будемо розширюватися і набирати спеціалістів, які обслуговуватимуть усю лінійку техніки. Не «під сервісом» у нас залишиться невелика кількість техніки, зокрема це буде причіпний інвентар, який не потребує такої великої уваги сервісних спеціалістів.

Для сервісної служби запросили керівника зі сторонньої організації, а сервісних інженерів набираємо з власних кадрів. Якщо виникне потреба, будемо запрошувати сторонніх. Дефіциту кадрів ми не спостерігаємо. Є претензії до їхньої якості. На ринку України є вузькоспеціалізовані фахівці, але їх не так багато і, скажімо так, вони працюють стабільно на своєму місці роботи та не хочуть його міняти. А наш регіон — це не Київ, а Шпола. Не кожен наважується настільки радикально змінити місце проживання.