Від аграріїв є запит на системних гравців на ринку дистриб'юції

Енергетичний напрям LNZ Group,LNZ ENERGO, з травня законтрактував понад 50 млн куб. м та вже продав близько 40 млн куб. м природного газу.

Про це в ексклюзивному коментарі AgroPortal.ua розповів керівник LNZ ENERGO Роман Кравець.

За його словами, ціни компанія пропонує ринкові. «Проте ми розпочали пакетні продажі всієї лінійки продуктів із застосуванням різних кредитних механізмів. Також ми беремо на себе всі ризики додаткових втрат, пов’язаних із добовим балансуванням», — констатував він.

Від аграріїв є запит на системних гравців на ринку дистриб'юції фото 1 LNZ Group

Роман Кравець відзначає, що клієнти на сто відсотків можуть бути впевнені в своєчасно заведених лімітах та професійній роботі групи балансування, адже в LNZ ENERGO надають експертний та аналітичний супровід, що полегшує прийняття рішень щодо купівлі природного газу. «Зокрема з липня ми, спільно із друзями з інформаційного агентства ExPro, щомісяця на нашій сторінці у мережі Facebook та на сайті групи розміщуємо аналітичні матеріали ситуації на ринку природного газу України», — додає керівник напряму.

Компанія співпрацює як з великими холдингами, так і з дрібними господарствами. Також є клієнти, які не працюють у аграрній сфері. «Кожен клієнт унікальний. Одні мають стабільне місячне споживання. В інших факт значно відрізняється від плану. Тому в нас індивідуальний підхід до кожного нашого партнера», — каже Роман Кравець.

За його словами, ніша ринку природного газу має виражене сезонне споживання. «Компанії, які закуповують природний газ для елеваторів дуже залежать від погоди. Іноді план і факт споживання відрізняються в рази. У своїй діяльності ми намагаємося повністю захеджувати усі цінові ризики. Стосовно добового балансування, то тут, при професійному підході, взагалі немає ніяких ризиків. Просто це, як то кажуть, наша робота. Єдине чого ми просимо – це своєчасну зворотню комунікацію», — додає Кравець.

При цьому він констатує, що потенційні клієнти фактично ще не споживають природний газ. «Сезон розпочинається у вересні з піками в жовтні та листопаді. Зараз, в основному, тривають закупівлі на сезон через історично низькі ціни на природний газ. Разом з тим за 2 місяці ми виконали 25% плану. Вважаю це хорошим результатом. Що стосується наших клієнтів, то ТОП-5 виглядає таким чином: ІМК — 100%, УкрАгрХолдинг — 100%, Грано —100%, Сигнет — 80% і Кернел — 35%», — відмітив Роман Кравець.

Великий акцент в продажах природного газу та мінеральних добрив LNZ ENERGO робить на існуючу дистрибуційну мережу LNZ Group.

Що стосується отримання ліцензії на постачання електричної енергії, за словами Романа Кравця, на деякий період в компанії перенесли розвиток цього напряму.

«З липня ринок електричної енергії перейшов на кардинально інші правила, які ще не зовсім нам зрозумілі. Наш план входити в цей ринок, коли він стабілізується після реформування», — спрогнозував він.

Також з червня стартував новий проект, а саме дистриб'юція мінеральних добрив. «Ми розпочали з азотної групи і, як завжди, поставили перед собою дуже амбітні цілі — увійти в п’ятірку найбільших трейдерів України», — додав Роман Кравець.

За його словами, ринок мінеральних добрив за останні декілька років зазнав кардинальних змін. Також було багато потрясінь, які вплинули на кожного споживача. «Тому, на мою думку, зараз є запит на системних гравців у цій сфері. Саме такою компанією є LNZ Group. Ми граємо серйозно і в довгу. Також усі наші клієнти закуповують мінеральні добрива. Зараз ми пропонуємо їм робити це у нас», — додає він.

При цьому він прогнозує, що ринок мінеральних добрив буде більш конкурентним. З іншого боку найближчим часом на ньому залишиться декілька десятків компаній, які будуть забезпечувати не лише хороші ціни, а й якісну логістику, довгострокові програми, пакетні пропозиції.

«Впевнений, що великий потенціал має експертна послуга щодо методології застосування певного виду добрив. Не виключено, що матимуть місце різні потрясіння, як, наприклад, введення ембарго на постачання добрив із Російської федерації. Прогнозувати важко, але можу запевнити, що через рік-два LNZ Group буде в п’ятірці основних гравців ринку», — резюмував він.


Наталія Помянська, AgroPortal.ua

Партнери LNZ Group

  • LNZ Web
  • Tevitta
  • DEFENDA
  • UNIVERSEED
  • BASF
  • Limagrain
  • SesVanderhave
  • Syngenta