Причини росту популярності силосних гібридів в Україні

Запорукою високої рентабельності тваринництва є високоякісний силос. З допомогою силосних гібридів Leafy та Leafy-Floury від компанії LNZ Group можна підвищити прибутковість галузі, позбутися зайвих клопотів щодо отримання відмінного силосу та повністю зосередитися на виробництві молока високої якості.

Причини росту популярності силосних гібридів в Україні фото 1 LNZ GroupЗа словами Дмитра Соломонюка, директора з управління та розвитку регіональної мережі групи компанії LNZ Group, в процесі формування напрямку продажу силосної групи фахівці LNZ Group підібрали всю лінійку, яка продається від Заходу до Сходу і з Півдня до Півночі. Найбільші споживачі — це Чернігівщина, Київщина, Полтавщина, Харківщина та Західна Україна.

«Звісно, маємо продажі також на Миколаївщині та у Бессарабії. Тамтешній клімат специфічний, буває, що все горить. Але, тим не менш, місцеві фермери намагаються сіяти та отримують врожай. Якщо брати частку продажів силосних гібридів, то вона зростає у середньому на 50% щороку. Справа ще у тому, що рівень та стан молочного ВРХ в Україні спонукає більшість гравців ринку вважати галузь лишень соціальним проєктом. Фермери оцінюють молочне тваринництво, як економічно невигідне», — говорить Дмитро Соломонюк.

За його словами, поголів’я скорочується, а з ним — і площі посіву силосної кукурудзи. Якщо посіви нещодавно сягали 220 тис. га, то зараз коливаються між 160 та 170 тис. га. У прагненні до оптимізації підприємці намагаються знизити собівартість продукції, сіючи на силос абищо.

«Рівень наших гібридів — це топовий рівень. Хто це розуміє — потім отримує переваги в якості та кількості надоїв молока, здорового поголів’я ВРХ. Тому ми завжди шукаємо свого клієнта і неодмінно тримаємо марку щодо якості силосу. До речі, в Північній Америці він займає 15% ринку продажів, а це досить суттєва частка, повірте. Два роки тому навіть наші конкуренти брали в нас силос для проби. Вони тоді констатували, що років п'ять ще не зможуть досягти аналогічної якості гібридів», — запевнив Дмитро Соломонюк.

Причини росту популярності силосних гібридів в Україні фото 2 LNZ GroupЯк зазначив спікер, купити силосні гібриди може дозволити собі кожен фермер, бо є різні програми. Одні, наприклад, дають можливість отримати продукт за умови 100% передоплати, форвардні та програми кредитування.

«Справа навіть не у цьому: вартість нашого продукту знаходиться у межах ринку. Бо існувати поза його межами неможливо. Тож клієнтові залишається просто обрати те, що йому найзручніше. Темп зростання продажів на ті самі 50% демонструє, що продукція дійсно варта уваги фермерів-тваринників. На сьогодні ми продаємо силосних гібридів близько 30 тис. посівних одиниць. Повірте мені, це дуже круто. Три роки назад починали з тисячі, потім було 2 тис., 3 тис.», — розповів Дмитро Соломонюк.

Причини росту популярності силосних гібридів в Україні фото 3 LNZ GroupПодібних показників LNZ Group досягає завдяки злагодженій роботі професіоналів одразу у двох напрямках: інформаційному та якісному. Відділ агрономічних технологій, піклуються саме якістю продукту. Менеджери з продажу разом з маркетологами інформують клієнтів про характеристики та переваги гібридів UNIVERSEED, популяризують даний напрямок. Ми регулярно створюємо демополігони, робимо демопосіви, організовуємо воркшопи та інноваційні технологічні платформи на кшталт LNZ hub. Увесь цей комплекс зусиль робиться на повсякденній основі.

«Тому, навіть з огляду на непросту ситуацію на ринку молока в Україні, +50% на рік — солідний приріст. Більш того це є класний приріст для будь-якого бізнесу взагалі. З цієї причини у нас немає бажання роздавати нашу продукцію направо й наліво. У нас є бажання знайти свого клієнта, який оцінить і буде з цим матеріалом працювати, — зауважив директор з управління та розвитку регіональної мережі групи компанії LNZ Group Дмитро Соломонюк. — Тож ми концентруємося на наших постійних клієнтах, але тримаємо у фокусі і нових. Тим більш, хто бачив цей гібрид на полі у сусіда, той одразу захоче його і собі. Звідси і виходить, що 20-30% приросту продажів дають нові клієнти, які звертаються до нас самі, мовляв, ми чули, ми бачили...».

За словами фахівця, наразі існує велика кількість інформаційних сайтів, де можна взяти базу клієнтської групи будь-якого напрямку:

«Ми теж користуємося цією опцією. Потім їздимо до агровиробників, пропонуємо, демонструємо, продаємо врешті-решт. LNZ Group працює з 70% ключових молочників України. Більшість із них диверсифікують свій бізнес, починають вирощувати різні гібриди. З нашою кукурудзою, я вважаю, ми поцілили у самісіньке «яблучко»: вся лінійка силосних гібридів UNIVERSEED користується попитом. Звісно, ми час від часу додаємо 1-2 гібриди, але це досить складний і непростий  селекційний напрямок. Треба роки покласти на його дослідження та розвиток. Як відомо, без розвитку немає майбутнього. Якщо ти не розвиваєшся, ти вже програв, по суті. Тому фахівці LNZ Group не сидять, склавши руки».

Джерело: Latifundist.com

Партнери LNZ Group

  • LNZ Web
  • Tevitta
  • DEFENDA
  • UNIVERSEED
  • BASF
  • Limagrain
  • SesVanderhave
  • Syngenta