Незважаючи на те, що період відпусток добігає кінця, компанія LNZ Group пропонує українським аграріям «переліт» на кукурудзяні та соняшникові технологічні поля на інноваційній платформі LNZ Hub (Черкаська область).

LNZ Hub — нетрадиційний день поля. Усіх відвідувачів просять «пристебнути ремені безпеки», оскільки насиченість та інформативність програми вимагає максимальної концентрації уваги: спеціалісти LNZ Group діляться з учасниками своїм досвідом, також в програму включена екскурсія на насіннєвий завод та ділянки гібридизації, а головне — особисто надають кваліфіковану відповідь на будь-яке запитання.

«Якщо ми прагнемо залучати нових клієнтів і не втрачати наявних — повинні давати їм більше переваг, і однією з них є LNZ Hub, де компанія генерує нові ідеї і вдосконалює наявні, — впевнений заступник директора з розвитку регіональної мережі LNZ Group Дмитро Соломонюк. — Ми повинні бути ще більш гнучкими, з кращим сервісом і ціною. Незважаючи на попередні досягнення, потрібно завжди тримати себе в тонусі. Дивитися не лише назад і вперед, а і в різні боки».

Дмитро Соломонюк проводить паралелі зі спортом і каже, що чемпіонські команди, які зупиняються у своєму розвитку, рідко досягають такого ж успіху у наступній грі. Конкурентні команди змінюються, наймають кращих гравців. Те ж і в бізнесі — рівень конкуренції постійно зростає. Ставати кращими потрібно кожного дня.

Заступник директора з розвитку регіональної мережі LNZ Group Дмитро СоломонюкЗаступник директора з розвитку регіональної мережі LNZ Group Дмитро Соломонюк

«Перший день LNZ Hub відвідали аграрії з Вінницької, Миколаївської та Житомирської областей. Щодня протягом місяця нас будуть відвідувати фермери зі всієї країни. За весь період очікуємо близько 200 учасників. Але про результати розкажемо згодом, після 20 вересня», — додає заступник директора з розвитку регіональної мережі LNZ Group Дмитро Соломонюк.

Унікальна тематична платформа

«Ми хочемо ділитися своїм досвідом, тому формат зустрічей відрізняється від традиційного дня поля. Вирішили сконцентруватися на меншій кількості людей для того, щоб максимально зробити акцент на інформації щодня протягом місяця. Але хочу зауважити, дивлячись на минулий рік, ми не лише розказуємо про себе, а і отримуємо нові знання від учасників хабу. Ми не хочемо стояти на місці, а лише завдяки новим знанням можна рухатися вперед», — сказав директор дистрибуційної компанії ТОВ «ЛНЗ» Андрій Полтавець.

Цього року фокус LNZ Hub на власних продуктах UNIVERSEED i DEFENDA, також представлені мультинаціональні бренди, які є у портфелі продуктів компанії LNZ Group.

LNZ Group розвиває три напрямки бізнесу: агровиробництво (Agro), насінництво (Product) і дистрибуцію (Market).

Директор дистрибуційної компанії ТОВ «ЛНЗ» Андрій ПолтавецьДиректор дистрибуційної компанії ТОВ «ЛНЗ» Андрій Полтавець

«Я з гордістю можу сказати, що ми другі на ринку дистрибуції, але місце не є головною метою. За ціль ставимо якість та ефективність роботи», — відмітив Андрій Полтавець.

За його словами, на сьогодні виокремили лінійку кращих власних 8 гібридів зернової кукурудзи і 3 гібриди силосної кукурудзи. Це американська селекція, яка створена спеціально під український ринок під назвою UNIVERSEED BREND, представником якого є LNZ.

Також він зазначив, що завоювати довіру за короткий час складно, тому компанія хоче спільно з аграріями випробовувати представлені гібриди в різних точках країни, в різних кліматичних умовах та ґрунтах. «Думаю, нам потрібно ще 2-3 роки для повної впевненості бренду насіння UNIVERSEED, хоча ми не сумніваємося у його ефективності», — додав він.

Директор СТОВ «ЛНЗ-Агро» Роман Франчук акцентує на тому, що компанія хоче продемонструвати не лише лінійку власної продукції, а і показати глибоке наукове дослідження.

На 600 гібридах проводиться дослідження на мікро-ділянках, не лише в центральній частині України, а і по всій країні.

«Ми хочемо вивчити врожайність гібриду, враховуючи всі кліматичні і ґрунтові фактори. Тому що ми не лише дистриб'ютори, ми — власники селекції, мусимо ідеально вивчити всю представлену лінійку, — каже Роман Франчук. — Унікальність та ефективність силосних гібридів уже доведена нами. Думаю, найближчим часом в цьому переконаються і всі українські аграрії. Аналогів таким продуктам поки на ринку немає».

Директор СТОВ «ЛНЗ-Агро» Роман ФранчукДиректор СТОВ «ЛНЗ-Агро» Роман Франчук

Зараз компанія має 600 ц/га, при середній урожайності по регіону 380-400 ц/га. Клієнти отримують до 800 ц/га. «Але треба відмітити, що вал — це не основне, потрібно дивитися на співвідношення зерна до зеленої маси і засвоюваність продукту. Тому можна сказати, що унікальність наших гібридів у тому, що відсутня скловидність й абсолютна доступність зеленої маси», — додав директор СТОВ «ЛНЗ-Агро».

Особливістю селекції UNIVERSEED є те, що вона створювалась у складних фітосанітарних умовах: США і Канада — територія, де є велика кількість природних шкідників. Другим фактором є те, що вони добре віддають вологу (зубовидне зерно, тонкий стрижень), що також характерне для американського клімату.

У представлених гібридів міцне стебло з потужною кореневою системою, що характеризується стійкістю до вилягання, придатністю до перестою. Високий потенціал: 16-20 рядів з понад 40 зернами в ряду і масою 1000 зерен (250-350 г). Ще однією характеристикою є те, що вони холодостійкі, тож починати сіяти можна у більш ранні строки, при температурі від 7 градусів.

Перевагами силосних гібридів Leafy типу UNIVERSEED є:

  • висока поживність маси;
  • високий вміст та засвоюваність крохмалю;
  • оптимальний баланс між засвоюваною і ефективною клітковиною;
  • широке вікно збирання;
  • швидкий процес силосування;
  • адаптивність до різних раціонів;
  • цінні агрономічні властивості.

Керівник відділу Агротехнологій LNZ Group Василь Кифорук зазначає, що представлені гібриди чудово показали себе на полях достатнього і нестійкого зволоження: «EXPH 003(ФАО 350) можемо спокійно дати в південні регіони, він виділяється хорошою посухостійкістю. Ми хочемо дати аграріям продукт, який, як мінімум, не понизить їхню врожайність і нам, компанії, за нього не буде соромно».

Керівник відділу Агротехнологій LNZ Group Василь КифорукКерівник відділу Агротехнологій LNZ Group Василь Кифорук

Портфель засобів захисту рослин під брендом DEFENDA збільшується. Зараз основними є зернові, кукурудза, соняшник, також соя, ріпак і буряк.

В компанії кажуть, що аграрій може регулювати собівартість продукції за рахунок посівного матеріалу і ЗЗР, інші ж чинники є сталими.

Завдяки насінню UNIVERSEED можна зекономити 50-70 доларів/га.

«Близько 80% системи захисту на полях компанії LNZ Group — це продукти від бренду DEFENDA. Звичайно, є препарати мультинаціональних компаній, які ми не можемо замінити, — зауважив Андрій Полтавець. — На сьогодні лінійка бренду нараховує близько 60 продуктів, але кількість постійно розширюється».

«DEFENDA — це однокомпонентні продукти, які можна змішувати в залежності від погодних умов чи стану посівів, тобто дуже легко один продукт замінити на інший», — розповідає керівник відділу Агротехнологій LNZ Group Василь Кифорук.

Також він додав, що препарати генеричні, але це не означає неякісні. Компанія співпрацює з найкращими заводами, впевнені у якості та сталості отриманих результатів, адже все перевіряється на власних полях.

«Цього року ми застосували схему засобів захисту рослин DEFENDA, і можу сказати, що дієвість препаратів не поступається світовим брендам, а вартість вдвічі нижча. Ми не злякалась генериків і не помилились у виборі. Також підібрали насіння, яке підходить для нашого регіону», — ділиться враженнями директор ТОВ «Агро-Ритм» Геннадій Казачонок (Кіровоградська обл.).

Також головний агроном ТОВ «Йосипівське» (Житомирська область) Леонід Бовкун каже, що його зацікавили дослідні ділянки. «Потрібно обов’язково наприкінці року проаналізувати урожайність і вже для себе прийняти рішення. Минулого року заклали демо-ділянку силосної кукурудзи UNIVERSEED, а вже цьогоріч посіяли 100% цим гібридом», — додає він.

Аграрій радіє, що змогли здешевити собівартість продукції, не втрачаючи якості, завдяки ЗЗР від DEFENDA.

Допоміжний двигун: вихід в онлайн-простір

Ще одним варіантом комунікації із сучасним аграрієм стала презентована раніше компанією LNZ Group інноваційна платформа LNZ Web, на якій можна придбати посівний матеріал, ЗЗР та добрива.

LNZ Web — це перший офіційний дистриб'ютор в Україні, який повністю доступний онлайн.

Новий формат дасть змогу налагодити співпрацю з аграріями, котрі мають близько 500 га земельного банку. Тобто, комунікація можлива не лише завдяки менеджеру, а і в інтернет-магазині.

«Потрібно врахувати, що підростає нове покоління, котре звикло робити покупки онлайн, і воно вже скоро стане нашою цільовою аудиторію, можна сказати, ми працюємо на випередження», — пояснюють в компанії. Всі учасники хабу можуть отримати консультацію з користування новітньою платформою LNZ Web та протестувати її прямо на полі.

TERMINAL A: Технологічне поле кукурудзи

Перший check-in учасників на кукурудзі.

«Цього року опади випадали екстремально: відслідковувалась тенденція максимальної кількості за 1 день, потім довгий час посушливий період, тобто не було рівномірного розподілу опадів по декадах. Саме тому потрібно ретельно підбирати гібриди, які характерні для конкретної зони. Хоча для зони Черкаської області опадів на сьогодні випало менше, ніж очікували. Наприклад, цього місяця на рівні 14 мм, тому кукурудза починає швидко сохнути», — розповідає про підготовку демо-ділянок менеджер з розвитку агротехнологій Північного регіону LNZ Group, кандидат сільськогосподарських наук Володимир Ільченко.

Менеджер з розвитку агротехнологій Північного регіону LNZ Group Володимир ІльченкоМенеджер з розвитку агротехнологій Північного регіону LNZ Group Володимир Ільченко

Він зазначає, що для результативної підготовки до наступного року потрібно провести агротехнологічні операції в оптимальні строки для максимального збереження вологи. «Основними діями є обробіток ґрунту та підбір таких гібридів, які інтенсивно розвиваються на початкових стадіях розвитку, тобто закривають міжряддя і мають кращу посухостійкістість», — додає Володимир Ільченко.

На першому полі учасникам LNZ Hub показують особливості селекції зернових і силосних гібридів UNIVERSEED, розвиток кореневої системи кукурудзи залежно від густоти посіву. Гості захожу на власні очі можуть побачити роботу гербіцидів від DEFENDA.

Володимир Ільченко провів аналіз стійкості гібридів до уражень шкідниками, хворобами та аналіз біологічної врожайності гібридів.

Ще одним етапом стало порівняння основних гібридів силосного напрямку та вивчення біологічних особливостей силосних гібридів UNIVERSEED.

Також експерт розказує учасникам про дослідження потенціалу кукурудзи в залежності від густоти посіву, про різницю розміщення рослин в рядку та висоту закладання качана.

Він зробив акцент на дослідженні розвитку кореневої системи від густоти посіву.

Друга частина поля присвячена вивченню обробки та протруєнню насіння кукурудзи й позакореневому підживленню мікроелементами, амінокислотами та інсектицидно-фунгіцидними протруйниками з метою вивчення раннього «швидкого» старту рослини та для забезпечення оптимальної густоти посіву.

Після представлення демонстраційних ділянок керівник СФГ «Григорчак М.В» (Кіровоградська область) Микола Григорчак розповідає, що в першу чергу було цікаво подивитись на вплив густоти, тому чекатиме на результати: «Бункер все покаже». Також корисним для себе називає поле з внесенням мінеральних добрив.

TERMINAL B: Виробниче поле кукурудзи з внесенням рідких добрив

Друга зупинка — поле кукурудзи, де застосовувалась унікальна технологія товарних посівів кукурудзи з міжряддям 50 см. Представники компанії розказують про особливості посіву з локальним внесенням рідких добрив та як впливають рідкі добрива на розвиток кореневої системи.

Проводиться аналіз оцінки стійкості гібридів до уражень шкідниками, хворобами та біологічної врожайності гібридів.

Порівняння ґрунтової схеми в різних комбінаціях із розрахунком на гектар та післясходового гербіциду в різних фазах розвитку кукурудзи від 3-7 листка.

TERMINAL C: Технологічне поле соняшнику

Третім пунктом для учасників хабу стало демо-поле соняшнику, де менеджери компанії демонструють агроекологічну оцінку гібридів соняшнику, аналізують економічну ефективність ґрунтових схем від бренду DEFENDA в різних комбінаціях із розрахунком на гектар.

На ділянці представлена унікальна технологія посівів соняшнику з міжряддям 50 см. Вивчення локального внесення та впливу рідких добрив на кореневу систему.

Також можна дослідити монокомпонентні препарати у гербіцидному захисті від DEFENDA на соняшнику при формуванні бакових сумішей та проаналізувати вплив позакореневих підживлень мікроелементами, амінокислотами та гормонами на ріст, розвиток та формування продуктивності соняшнику.

Зона Duty Free

Як і в кожному традиційному аеропорту. на LNZ hub є улюблена зона пасажирів — Duty Free. Для учасників хабу зона «безмитної торгівлі» представлена також в агротематиці, і без парфумів :)

Тут відвідувачі хабу можуть детально ознайомитися не лише з продукцією та послугами LNZ Group, а і партнерів компанії: сільськогосподарською технікою, зокрема тракторими та комбайном New Holland, ґрунтообробною технікою QUIVOGNE та надпотужною новинкою на ринку — зернозбиральним комбайном Fendt IDEAL 9T. Також свою продукцію виставляв український виробник та дистриб’ютор засобів захисту рослин «Родиніт».

***

Двигун запущений, висота досягнута!

Бажаємо компанії LNZ Group попутного вітру!

***

Відвідати LNZ Hub можна до 20 вересня, попередньо зареєструвавшись онлайн на сторінці LNZ Group у мережі Facebook або на ресурсах медіа-партнерів компанії чи звернутися до представників LNZ Group в регіонах.

Бажаєте отримати запрошення? Просто бронюйте авіаквиток на LNZ Hub!

ЗАРЕЄСТРУВАТИСЬ МОЖНА ТУТ



Наталія Помянська, AgroPortal.ua