“Основний фактор зростання цін на міндобрива — відкладений попит”, — Кравець

“Основний фактор зростання цін на міндобрива — відкладений попит”, — Кравець фото 1 LNZ Group

Роман Кравець, керівник напряму LNZ Energo, що входить до структури LNZ Group

В першій половині року основним фактором, який впливатиме на ціну добрив, буде відкладений попит і дефіцит певних категорій товарів.

Таку думку висловив Роман Кравець, керівник напряму LNZ Energo, що входить до структури LNZ Group, під час міжнародної конференції Fertilizers 2020: Eastern Europe, the Baltic States and the Balkans, яка проходила у Варшаві 29-31 січня.

Поки фактори, які впливають на ціноутворення мінеральних добрив, є стабільними (вартість природного газу, курс валют, світові котирування), перспективи для аграріїв хороші. Щоправда, вже зараз на перший план виходить вплив відкладеного попиту. Сезон закупівель почався дуже пізно, і навіть наявність продукції на складах не компенсує потребу в деяких видах добрив. Зміщення термінів поставок і відсутність продукції будуть драйверами ціноутворення цього сезону. Складські запаси і низькі ціни стимулюють виробників переглядати свою виробничу політику. Це може також дати певний поштовх до зростання цін”, — розповів Роман Кравець.

Тема виступу Романа Кравця була сфокусована на особливостях розвитку ланцюгів поставок мінеральних добрив вітчизняного і зарубіжного виробництва.

“Основний фактор зростання цін на міндобрива — відкладений попит”, — Кравець фото 2 LNZ Group

“Ситуація на ринку наприкінці 2019 року змінила пріоритети у способі доставки продукції. Як і в більшості європейських країн, зараз левову частку займає автотранспорт. Основна причина — великі складські запаси у всіх регіонах. Постачальники відразу зіткнулися з обмеженою кількістю транспорту для перевезення рідких добрив, того ж КАС, РКД (рідкі, комплексні добрива). Для сипучих добрив транспорт є, але його якість далеко не найкраща. Така ситуація має місце в окремих випадках, і найближчим часом акцент знову зміститься на залізницю з її недоліками та перевагами”, зазначив він.

Крім того, під час конференції було розглянуто потенціал і тенденції розвитку ринку добрив у Польщі, країнах Балтії, Угорщини та інших європейських країнах.

Джерело: Latifundist.com


Партнери LNZ Group

  • LNZ Web
  • UNIVERSEED
  • DEFENDA
  • BAYER
  • BASF
  • LG
  • SesVanderhave
  • Syngenta
  • Monsanto