На український ринок ЗЗР вийшов новий бренд DEFENDA


LNZ Group виводить на ринок ЗЗР новий бренд DEFENDA

LNZ Group виводить на ринок новий бренд генеричних засобів захисту рослин – DEFENDA.

На сьогодні в лінійку продукції входять 46 препаратів. Серед них: 23 гербіциди, 6 фунгіцидів, 6 інсектицидів, 7 протруйників, а також регулятор росту, прилипачі, десикант. Вже відомими препаратами на ринку є: гербіциди Сумаро, Аксакал, Бетагард, Напалм, Сора-Нет; фунгіциди Меценат та Абсолют, інсектициди Бомбардир, Альфа Супер.

У 2016 році LNZ Group стала власником цілої низки сучасних високоефективних препаратів, об’єднавши їх під брендом УкрАгроПротект. Спочатку хімічна компанія обслуговувала тільки потреби LNZ Group, проте з часом продукція почала користуватися попитом у партнерів агрохолдингу, а також великих, середніх та дрібних фермерів. Саме тому ми вдосконалили лінійку препаратів та вирішили повноцінно вивести цей напрям діяльності на ринок.

«Ми вже встигли чимало зробити з компанією «Украгропротект» і продовжуватимемо розвиток ринку ЗЗР з новим брендом DEFENDA. За оптимальних вкладень в наші ЗЗР фермери отримували до 15% прибавки врожаю. Тому ми зростали у геометричній прогресії, що і вивело нас на новий рівень. Наразі ми оновили асортимент та представляємо преміальну лінійку генеричних препаратів», — зазначає Сергій Борисов, директор компанії «УкрАгроПротект».

Засновник LNZ Group Дмитро Кравченко впевнений, що розстановка сил на ринку ЗЗР вже змінилась назавжди. Мультинаціональні компанії-оригінатори зробили величезний внесок у створення аграрної хімії. Тепер виробники генеричних препаратів зобов'язані зробити якісні ЗЗР доступнішими для всіх аграріїв. І це сьогодні підтверджено усіма глобальними злиттями та поглинаннями у світі агробізнесу. Настала нова епоха захисту рослин.

«Новий підхід до захисту рослин, перш за все, пов’язаний з ефективністю та відкритістю на ринку. Ми прозоро заявляємо: так, препарати у нас генеричні, але це не означає «неякісні», «створені нашвидкуруч», «погано вивчені» і так далі. Ми співпрацюємо із найкращими заводами, що витримали жорстку конкуренцію в умовах вимог до захисту навколишнього середовища. Пропонуємо співробітництво з повною впевненістю у якості та сталості отриманих результатів, так як все перевіряємо на своїх полях. Це я називаю генеруванням нового захисту рослин», — зазначив Дмитро Кравченко.


Дмитро Кравченко, засновник LNZ Group

Дмитро Кравченко, засновник LNZ Group

Ринок наразі перенасичено генериками і робота з частиною сумнівних генеричних брендів нанесла масштабні збитки власне ринку. Тому ми переконані, що заощаджувати треба обережніше і застосувати лише перевірені препарати.

Головні переваги ЗЗР DEFENDA – оптимальне співвідношення ціни та якості, широка лінійка препаратів, що дає змогу спланувати повну та надійну схему захисту культури, комплексний підхід, а головне – чесність та відкритість з клієнтами.

«В даному кейсі нас надихнуло те, що ми створювали сучасне обличчя в новій епосі аграрної хімії. Аналізуючи суперактивність на ринку ЗЗР, поглядаючи на плани компанії та відчуваючи її настрій, ми збагнули, що звичайного робочого бренду буде недостатньо. Він зрозумілий, зручний у вимові, відрізняється від інших, але в той же час знаходиться на рівні сильних гравців. Більше з тим, він підтримує зв’язок з материнським бізнесом. Шрифт, кольори, форма знака підібрані так щоб висловити відкритість, надійність, якість і системний підхід до ведення бізнесу власником і його командою. Завершив образ бренду мотивуючий девіз — Генеруємо новий захист», — розкрив нюанси нового бренду DEFENDA Михайло Муковоз, креативний директор агентства аграрних брендів Mukovoz.Design.

Посилання