Український ринок насіння перенасичений, до того ж сільгоспвиробники консервативні й не всі готові експериментувати.

Таку думку AgroPortal.ua висловила директор з маркетингу LNZ Group Юлія Каменєва, коментуючи, з якими труднощами стикаються в компанії при презентації нового бренду насіння.

«Але ми пропонуємо досить розумну економіку й економію на 1 га (smart choice): при досить високому рівні генетики можна вийти на показники врожайності «середній+», при цьому майже вдвічі дешевше придбати гібриди в порівнянні з преміум-сегментом. Тому абсолютно не боїмося давати у пробний посів наші гібриди як private label, так і ті, що продаємо під брендом UNIVERSEED», — додала Юлія Каменєва.

Говорячи про private label, в LNZ Group підкреслюють, що вийти у цей сегмент підштовхнув надійний і перевірений партнер.

Крім того, формат роботи в private label дає «можливість підійти творчо й реалізувати свої ідеї з брендингу, комунікації, виведення нового бренду на ринок з уже перевіреною генетикою, в наших грунтово-кліматичних умовах, а також заробіток, що набагато вищий у порівнянні з класичною моделлю дистриб’юції».

Під брендом LEGEND, в рамках private label, в LNZ Group є 3 гібриди: «INSUFFLE (ІНСАФЛ) — дуже ранній кременисто-зубовидний гібрид переважно силосного напрямку; DRIVIA (дріва) — ранній гібрид, із доволі хорошими морфологічними характеристиками, подвійного призначення: зерно і силос; а також усім добре відомий ДК 315 — середньоранній пластичний гібрид, бестселер останніх 18 років у наших широтах».

«З огляду на характеристики гібридів ми однозначно будемо робити акцент на кукурудзяному поясі, а також на Західній і Північній частинах України. Не залишимо осторонь і східну частину», — резюмувала директор з маркетингу LNZ Group.

Як раніше зазначав директор дистриб'юторської компанії ТОВ «ЛНЗ» Андрій Полтавець, перехід співпраці компаній LNZ Group і Monsanto (Bayer), що триває вже понад 5 років, у формат private label «для LNZ Group — це великий крок для створення ще більшої продукції, в якості якої ми на 100% впевнені та якій наші клієнти будуть задоволені».

Джерело: AgroPortal