LNZ Group підбила підсумки івентів з партнерами і клієнтами

Поточний маркетинговий рік для LNZ Group відзначився знаковими подіями, серед них: вихід на ринок нової лінійки силосних гібридів кукурудзи UNIVERSEED і запуск онлайн-магазину LNZ Web. Крім цього, компанія проводила роботу над лінійкою ЗЗР бренду DEFENDA. Нові перспективи дистриб’юції газу і добрив відкрив проект LNZ ENERGO.

Про це розповіла директор відділу маркетингу компанії LNZ Group Юлія Каменєва.

LNZ Group підбила підсумки івентів з партнерами і клієнтами фото 1 LNZ Group

«Було багато досягнень у цьому сезоні, серед них окремо стоїть робота в полі LNZ hub — технологічної платформи, на якій ми демонстрували наші досягнення за рік, обмінювалися досвідом з аграріями та отримували актуальний фідбек», — розповіла Юлія Каменєва.

LNZ hub цього сезону відвідали понад 300 гостей зі 160 підприємств. Було представлено 11 ділянок систем захисту кукурудзи, 18 ділянок систем захисту соняшнику на основі DEFENDA, лінійки зернових та силосних гібридів кукурудзи, вперше на полі кукурудзи застосували технологію посіву з міжряддями 50 см і з внесенням рідких комплексних добрив при посіві.

Також Юлія Каменєва додала, що протягом літа і осені 2019 року компанія провела 7 Mini hub, участь у яких взяло понад 300 представників по всій Україні. У рамках заходу аграріям продемонстрували результати вирощування кукурудзи і соняшнику з застосуванням систем захисту DEFENDA, особливості та переваги зернових і силосних гібридів кукурудзи селекції UNIVERSEED, а також розповіли про можливості поліпшення виробничої технології.

«Все, чого ми досягли цього року, стало можливим завдяки нашій спільній роботі. Ми будемо чекати на вас наступного року, адже приготували ще більше нових проектів для нових досягнень», — прокоментувала Юлія Каменєва.

Новинки та інновації компанія представила на масштабних партнерських заходах по всій Україні, серед яких: виставка «АГРО-2019», «Всеукраїнський День поля і саду», форум аграрних інновацій «Нове зернятко», Дні поля УКАБ, міжнародна виставка AGROEXPO-2019, «Національний День ферми».

Нагадаємо, що LNZ Group не має на меті купувати землю в разі відкриття ринку землі в Україні, проте в компанії будуть прагнути зберегти цілісність своїх земельних масивів.

Джерело: Latifundist.com

Партнери LNZ Group

  • LNZ Web
  • Tevitta
  • DEFENDA
  • UNIVERSEED
  • BASF
  • Limagrain
  • SesVanderhave
  • Syngenta