Компанія LNZ Group виводить на український ринок новий бренд насіння кукурудзи — Legend. Новий бренд насіння кукурудзи став результатом плідної співпраці LNZ Group та Bayer (Monsanto) у форматі private label.

До дистриб’юційного портфелю бренду Legend увійшли три гібриди: ДК 315, Інсафл та Дрівіа.

Компанії LNZ Group та Bayer (Monsanto) тісно співпрацюють вже понад п’ять років. На сьогодні компанія LNZ Group є найбільшим дистриб’ютором насіння кукурудзи Bayer (Monsanto) та вже протягом 4 років має ексклюзивні права на продаж гібриду ДК 315 ФАО 310, який чудово зарекомендував себе на українському ринку.

«Ми купували батьківські форми, за договором ліцензії виробляли на власних полях з доопрацюванням на власному заводі для упаковки і продажу, виплачуючи Bayer (Monsanto)роялті і продавали під відомим брендом. З цього року за договором ліцензії це вже буде формат співпраці private label», — зазначає Андрій Полтавець, директор дистриб'юційної компанії ТОВ “ЛНЗ”.

Для LNZ Group private label — це перехід на ексклюзивне використання декількох перевірених часом та досвідом гібридів кукурудзи, які виходять під брендом Legend. Таким чином, компанія бере на себе розробку та суворий контроль над виробництвом і якістю продукції нового бренду.