Важливо бути не просто постачальником, а партнером

Відповідальність за результат — це обов'язкова компетенція будь-якого керівника. Відповідальність не тільки перед керівництвом компанії та її акціонерами, а й перед контрагентами і всім колективом. Про це з особистого досвіду знає керівник Західного регіонального структурного підрозділу компанії «Украгропротект», що входить до складу LNZ Group, Андрій Лимарь.

З аграрною сферою пов'язаний вже більше 20 років. Трудову діяльність розпочав у компанії, яка постачала нафтопродукти і шини для сільгосптехніки аграріям за бартером, під майбутній урожай. Далі був 8-річний етап роботи у великому агрохолдингу фактично з моменту його створення власниками, коли кілька напрямів діяльності — трейдинг, борошномельні комплекси та хлібозаводи — було консолідовано. У цій компанії був придбаний колосальний досвід у різних напрямах діяльності — трейдинг, від закупівлі сільгосппродукції на внутрішньому ринку до експорту на умовах СIF; організація роботи власних лінійних елеваторів, портового терміналу, переробних комплексів; створення земельного банку компанії та управління агровиробництвом; формування ефективної команди. Даний досвід дозволяє розуміти весь ланцюг бізнес-процесів у АПК — від вирощування сільгосппродукції до її переробки та реалізації, ризики і проблеми, що при цьому виникають.

Моя освіта дозволяє дуже добре розуміти економічну складову всіх процесів у агробізнесі

До групи компаній LNZ, а саме в дистриб'юторську компанію «Украгропротект», я прийшов у 2017 році на позицію заступника директора, регіонального директора по Західному регіону. У сфері моєї відповідальності організація ефективної роботи чотирьох регіональних структурних підрозділів, які співпрацюють із сільгосптоваровиробниками Житомирської, Вінницької, Хмельницької, Тернопільської, Чернівецької, Рівненської, Львівської, Волинської областей.

У компанії панує здорова дружна атмосфера, реальна взаємодопомога і підтримка

На даний час ринок насіння і ЗЗР дуже висококонкурентний. За словами наших партнерів, до господарства з 1-2 тис. га в обробці щотижня приїжджають до 20 менеджерів різних компаній-постачальників, кожен відвідувач щось пропонує, рекомендує, просуває. Відповідно, досить важка задача — і розвивати відносини з новими партнерами, і вибудовувати довгострокові відносини з діючими клієнтами.

 Важливо бути не просто постачальником, а партнером фото 1 LNZ GroupВиявити та діагностувати проблему, а також підказати ефективні варіанти вирішення аграріям допомагає досвід усіх фахівців нашої компанії, що часто знаходять нестандартні, ексклюзивні рішення. Цьому сприяє правильно організована комунікація між співробітниками в регіонах і центральним офісом, швидка реакція на запити, що надійшли, та їх вирішення. І, що не менш важливо, у колективу є впевненість у компанії та її ключових продуктах — брендах DEFENDA і UNIVERSEED.

Наша мета — бути не просто одним постачальником для сільгосптоваровиробників, а стати їхнім ключовим партнером, що має всі компетенції для вирішення питань, що виникають як у сільгоспвиробництві, так і в реалізації їхньої продукції

Спільно з нашими співробітниками сільгоспвиробники вирішують різні завдання — щорічне планування сівозміни та технології, забезпечення технології препаратами, насінням, добривами, мікродобривами тощо, контроль за дотриманням технології та при необхідності її коригування, реалізація врожаю. Звичайно, найбільше навантаження на персонал у період підготовки та проведення весняної й осінньої посівної програми.

При цьому кожен сезон нестандартний, не схожий на попередні. Наприклад, у цьому сезоні навесні на ринку спостерігався великий дефіцит ґрунтових гербіцидів, в літній та осінній період — гліфосатів і десикантів. Наявна у компанії велика лінійка продуктів бренду DEFENDA дозволяє вирішити всі потреби клієнта з можливістю запропонувати різні схеми захисту під різні технології вирощування. Вся лінійка продукції DEFENDA дуже затребувана, продукція має відмінну репутацію і впізнаваність на ринку. З препаратів хочу відзначити один із найбільш затребуваних ґрунтових гербіцидів Сора-Нет (пропізохлор, 720 г/л), надійний інсектицид Престо (клотіанідин, 200 г/л + лямда-цигалотрин 50 г/л), а з насіння — кукурудзу UNI3511/ЕХРН003 (ФАО 350) (UNIVERSEED) і соняшник Фаусто (Strube).

Можу відзначити, що клієнтам важливий комплекс — якісний продукт за ринковою ціною в необхідні терміни з максимально можливою сервісною підтримкою. Для нових продуктів дуже важливий маркетинг і сервісний супровід.

Для досягнення довгострокових відносин важливо стати для клієнта експертом, брати участь у процесі планування технології, розуміти фінансові можливості та цілі партнера в короткостроковій і довгостроковій перспективі

Мені подобається моя робота — вона дозволяє працювати, взаємодіяти, спілкуватися з людьми, які є професіоналами, експертами у своїй галузі, напрямі. Намагаюся віддаватися роботі по максимуму, тому річний пробіг мого службового авто — близько 60 тис. км на рік. Важливо бути не просто постачальником, а партнером фото 2 LNZ Group

Енергію черпаю, насамперед, у підтримці рідних і близьких, моєї сім'ї. Але також дуже ціную зустрічі з друзями, люблю дружні посиденьки, виїзди на природу, риболовлю, збирання грибів, катання на катері та квадроциклі. Захоплююся міжнародним туризмом, відвідав більше 30 країн, було багато пам'ятних поїздок і подій.

Усім читачам AgroPortal.ua бажаю завжди досягати поставлених цілей — виконання бюджету, високих урожаїв, низької собівартості продукції, високих цін реалізації, розширення та розвитку ваших підприємств і, звичайно, зростання особистого добробуту. А найголовніше при цьому — мирного неба і здоров'я вам і вашим близьким.

Джерело: Agroportal

Партнери LNZ Group

  • LNZ Web
  • Tevitta
  • DEFENDA
  • UNIVERSEED
  • BASF
  • Limagrain
  • SesVanderhave
  • Syngenta