LNZ Group підбила підсумки маркетингового року

В LNZ Group підбили підсумки за літній період 2019 р. та поділилися досягненнями компанії.

«Було багато великих і безліч малих досягнень. Серед них окремо стоїть робота компанії в полі — LNZ hub. Це технологічна платформа, на якій ми демонстрували наші досягнення за рік, обмінювалися досвідом з фермерами та отримували актуальний фідбек», — коментує директор відділу маркетингу LNZ Group Юлія Каменєва.

Компанія також уперше в Україні провела унікальні силосні воркшопи із залученням канадського селекціонера, який постачає генетичний матеріал для силосних гібридів UNIVERSEED.

«Протягом літа та осені функціонувала мережа Mini hub по всій Україні, де зокрема було продемонстровано застосування ЗЗР у різних ґрунтово-кліматичних умовах», — додають у LNZ Group.

Детальніше про ці та інші події компанії дивіться у відео.

Джерело: AgroPortal

Партнери LNZ Group

  • LNZ Web
  • Tevitta
  • DEFENDA
  • UNIVERSEED
  • BASF
  • Limagrain
  • SesVanderhave
  • Syngenta