Digital Field’s Day переноситься

Digital Field’s Day переноситься фото 1 LNZ GroupДень поля Digital Field, який мав відбутися 16 жовтня, переноситься у зв’язку із ускладненням епідеміологічної ситуації. Про це повідомляє компанія Agri Space, організатор проекту.

«Формат події передбачав пленарну частину з представленням економічних результатів дослідів та демонстрацію роботи техніки в полі. Щоб спробувати інновації «на дотик», участь в офлайн події лише за перший тиждень реєстрації підтвердило значно більше аграріїв, аніж ми очікували, тому ми вирішили перенести захід з огляду на стрімке погіршення епідеміологічної ситуації. Ми усвідомлюємо свою відповідальність перед суспільством, тому були змушені прийняти рішення про перенесення заходу. Ми сподіваємося, що все ж таки зможемо провести День поля не лише онлайн, а й офлайн, коли статистичні показники по захворюваності підуть на спад», - зауважив Роман Романюк, керівник компанії Agri Space.

Починаючи від травня аграрії спостерігали за полями проекту Digital Field в онлайн режимі. Тут демонструвались різні інноваційні технології – від дослідження грунтів до надсучасних систем моніторингу. Усі дані поля – від агрохімічних та погодно-кліматичних показників до NDVI знімків та даних обліків були у відкритому доступі, а самі поля – 24/7 під прицілом веб-камер. Ініціатором створення полігону аграрних інновацій була компанія AgriLab у партнерстві з LNZ Group, АМАКО, Massey Ferguson, Precision Planting, BINFIELD, Agrimatco, DroneUa, Agro Online, iMetos, MeteoFarm.


Партнери LNZ Group

  • LNZ Web
  • UNIVERSEED
  • DEFENDA
  • BAYER
  • BASF
  • LG
  • SesVanderhave
  • Syngenta
  • Monsanto